
Οδηγίες Reset για Hyperloq:
1. Βεβαιωθείτε ότι το NeoTag δεν είναι συνδεδεμένο:
• Ανοίξτε την εφαρμογή Find My (ή την αντίστοιχη εφαρμογή "Εύρεση" στα Ελληνικά).
• Αν η συσκευή είναι συνδεδεμένη, αφαιρέστε την επιλέγοντας Remove Item ή Διαγραφή Συσκευής.
2. Εντοπίστε το κουμπί reset στη συσκευή:
• Το κουμπί βρίσκεται στο μπροστά από τη συσκευή.
3. Διαδικασία Reset:
• Πιέστε το κουμπί 5 φορές διαδοχικά μέσα σε 3 δευτερόλεπτα.
• Στην πέμπτη φορά, κρατήστε το κουμπί πατημένο παρατεταμένα (για περίπου 2-5 δευτερόλεπτα) μέχρι να ακούσετε έναν χαρακτηριστικό ήχο (beep beep). Αυτό σημαίνει ότι το reset έχει ολοκληρωθεί.
· Αν ακουστεί ήχος πριν το πέμπτο πάτημα πρέπει να γίνει ξανά το reset από την αρχή.
4. Επανασύνδεση:
• Ανοίξτε ξανά την εφαρμογή Find My ή την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε.
• Επιλέξτε "Προσθήκη Άλλης Συσκευής" και ακολουθήστε τις οδηγίες για να συνδέσετε το hyperloq από την αρχή.
Αν πάλι έχετε το Hyperloq NeoPro Premium ακολουθήστε τις οδηγίες του video αφαιρώντας 5 φορές τη μπαταρία και επανατοποθετήστε τη, ακριβώς όπως στο video παρακάτω:
Σημαντική Σημείωση: Αν η συσκευή δεν κάνει reset ή συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για περαιτέρω βοήθεια στο info@hyperloq.com ή +302107001507.
Μοιραστείτε:
How HyperLoq™ Smart Tag Can Save Your Day